مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 14 دی 1402 ساعت 07:552024-01-04دانش

فارس من| دغدغه دانشجویان برای امتحانات و مواجهه با غولی به نام «افزایش شهریه»


زمان امتحانات که می رسد، دانشجویان در دلهره پرداخت شهریه و صفر کردن حساب دانشگاه هستند تا بتوانند کارت ورود به جلسه آزمون خود را دریافت کنند اما با شوک افزایش شهریه، - گروه دانشگاه خبرگزاری فارس؛  دانشجوی ترم 2 رشته حسابداری هستم و چون ورودی بهمن ماه بودم بین 20 تا 30 درصد افزایش شهریه داشتیم، من شهریه را پرداخت کردم و بدهی من در سامانه صفر شد ولی زمانی که می خواستم کارت ورود به جلسه را دریافت کنم با بدهی به دلیل افزایش شهریه دانشگاه مواجه شدم.

؛ این صحبت های یکی از دانشجویان دانشگاه آزاد است که به دلیل اعتراض به افزایش یکباره شهریه در پایان ترم پویشی را در سامانه فارس من ثبت کرده اند.

زمان امتحانات است و دانشجویان دانشگاه آزاد در دلهره پرداخت شهریه و صفر کردن حساب دانشگاه هستند چرا که بدون تسویه حساب نمی توانند کارت ورود به جلسه آزمون را دریافت کنند اما با افزایش 3 تا 5 میلیونی شهریه مواجه می شوند، این میزان افزایش شهریه که به اندازه شهریه یک ترم دانشجویان است تمام حساب و کتاب هایشان را یکباره به هم می ریزد.

این در حالی است که محمدمهدی طهرانچی رییس دانشگاه آزاد پیش از این گفته بود: در دانشگاهی مثل دانشگاه آزاد افزایش شهریه طبیعی است، زیرا این دانشگاه از بودجه دولتی استفاده نمی کند و باید بتواند با درآمد خودش هزینه ها را پ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فارس من| دغدغه دانشجویان برای امتحانات و مواجهه با غولی به نام «افزایش شهریه»

فارس من| دغدغه دانشجویان برای امتحانات و مواجهه با غولی به نام «افزایش شهریه»